social media voor ondernemers in de financiële dienstverlening
Bel 06 5050 4461

Social Media Helpdesk

Altijd verzekerd van ondersteuning

Heb jij hulp nodig met social media?

Heb jij af en toe hulp nodig op het gebied van social media? Dan is de Social Media Helpdesk een uitkomst.

Een abonnement op de Social Media Helpdesk geeft rust. Je bent zelf aan de slag gegaan met social media, al dan niet met mijn hulp, maar soms ben je niet helemaal zeker van je zaak. Loop je tegen iets aan waarvan je denkt: hoe los ik dat op, hoe pak ik dat aan. Of je hebt een advertentie gemaakt en deze heeft niet het gewenste resultaat. Dan kun je een beroep doen op de Social Media Helpdesk.

Wil je begeleiding op kantoor, via telefoon, skype of Facetime of wil je dat er aan de achterkant iemand meekijkt in het systeem? Het is allemaal mogelijk.

Jouw investering voor gemoedsrust

Voor tien uur hulp (via een urenstrippenkaart) betaal je slechts € 697 (ex btw).

Veel gestelde vragen

 

  1. Wanneer kan ik een beroep doen op de Social Media Helpdesk?

Bij alles waar je zelf niet uitkomt. Dat kan variëren van hulp bij het inrichten van doelgroepen in Facebook, het opzetten van een advertentiecampagne op Facebook tot het verder optimaliseren van bijvoorbeeld je LinkedIn-profiel. En nog veel meer.

  1. Wanneer factureer jij het abonnement op de Social Media Helpdesk?

Je ontvangt vooraf een factuur voor 10 uur. Op het moment dat de 10 uur vrijwel op zijn, ontvang je een bericht met de vraag of het abonnement voortgezet moet worden. Vervolgens ontvang je weer een nieuwe factuur.

  1. Krijg ik een overzicht van de uren gespecificeerd naar dag?

Ja, ik hou mijn tijdblokken nauwkeurig bij in een urenregistratiesysteem. Je kunt daarvan een overzicht toegestuurd krijgen.

  1. Is het mogelijk dat jij ook bij ons op locatie ondersteuning verleent?

Zeker is dat mogelijk. Mocht de reistijd meer dan een uur (heen en terug) in beslag nemen, dan wordt die reistijd gefactureerd tegen de helft van € 69,70.